Regulamin określa m.in. zasady zawierania umów sprzedaży przez sklep, zawiera najważniejsze informacje o sprzedawcy, sklepie a także o prawach Konsumenta.
§ 1 Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy Sweet Chill [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”]. W przypadku chęci zakupu hurtowego, należy skontaktować się ze Sprzedawcą w celu ustalenia indywidualnych warunków umowy.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
- Właścicielem Sklepu Sweet Chill jest: Malwina Szopa, Niegardów Kolonia 43, 32-104 Koniusza. NIP: 6821543420, REGON: 357492469. Adres email sweet.chill.sklep@gmail.com
- Ceny podane w Sklepie zawierają podatek VAT (ceny brutto).
- Produkty dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
§ 2 Proces zamówienia
- Zamówienia można składać poprzez: formularz dostępu na stronie www Sklepu, lub e-mailem na adres sweet.chill.sklep@gmail.com.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych, które pozwolą na weryfikację Klienta. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem.
- Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych lub sposobu płatności.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie www Sklepu przy kupowanym produkcie w momencie złożenia zamówienia, w szczególności dotyczy to takich atrybutów produktu jak: cena, charakterystyka produktu, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu produktów, a także termin oraz sposób dostawy.
- Informacje, które znajdują się na stronie www Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego produktu. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie przycisku Zamawiam lub wysłaniu maila z kompletem informacji na adres Sklepu.
§ 3 Płatności
- Klient ma do wyboru formy płatności określone na stronie Zamówienia (przelew na konto, szybka transakcja online, płatność za pobraniem).
- Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
- Warunkiem otrzymania zamówienia jest zapłata za produkty i przesyłkę.
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
- Sklep informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio przy złożeniu zamówienia.
- Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
§ 4 Realizacja zamówienia
- Sklep jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
- Termin realizacji zamówienia jest wskazany w Sklepie. W przypadku dużych zamówień (powyżej 20 sztuk świec) zastrzegamy sobie prawo ustalenia z kupującym indywidualnego terminu wysyłki produktów.
- Sklep wysyła zamówienie za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Inpost, Poczta Polska lub innej firmy kurierskiej).
- Zamówienie można odebrać osobiście po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru.
- W przypadku płatności online za pomocą karty płatniczej, przelewu na konto lub przez szybkie płatności, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
- Produkty wysyłamy zarówno na terenie Polski jak i zagranicę. W przypadku wysyłki zamówienia zagranicę, należy skontaktować się ze Sklepem i ustalić koszt wysyłki.
- Większość zamówień wysyłane jest w ciągu 48h.
- Zamówienia są wysyłane od poniedziałku do piątku.
§ 5 Odstąpienie od umowy
- Konsument (zakup w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową), zgodnie z brzmieniem art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827 ze zm.) może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie.
- Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Klient zwraca produkt do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony produkt powinien być nowy (nie może nosić śladów eksploatacji), zapakowany w oryginalne, fabryczne opakowanie, w stanie nienaruszonym, kompletny, w fabrycznym opakowaniu. Koszty przesyłki ponosi Klient.
- W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu oraz jeżeli produkt spełnia warunki opisane w punkcie powyżej zwróci Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien podać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana kwota.
- W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
- Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie: a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów), b) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, f) dostarczania prasy, g) usług w zakresie gier hazardowych.
§ 6 Reklamacje
- W przypadku wystąpienia wady produktu Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym: złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny. Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany na stronie Reklamacje i zwroty.
- Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego produktu na adres wskazany na stronie Reklamacje i zwroty.
- Jeśli na produkt została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sklep nastąpi w terminie 14 dni.
§ 7 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO).
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
- Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym newslettera.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania,
§ 8 Własność intelektualna Sklepu
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie www Sklepu (w tym zdjęć i opisów produktów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§ 9 Wejście w życie Regulaminu i zmiana jego treści
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie www Sklepu.
- Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie www Sklepu.
- Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.
- Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5
§ 10 Opinie w Sklepie
- Klient Sklepu ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie.
- Sklep może po dokonanych zakupach wysłać do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii wraz z linkiem do formularza online umożliwiającego tą czynność.
- Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie.
- Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sklep i są dostępne dla wszystkich odwiedzających.
- Za wystawienie opinii Sprzedawca przyznaje każdorazowo Klientowi, który wystawił opinię, jednorazowy kod rabatowy na zakupy w Sklepie o wartości 10% do wykorzystania na wszystkie produkty nieprzecenione. Kod rabatowy jest ważny bezterminowo.
- Wystawienie opinii nie może być wykorzystywany przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sklep, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
- Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii.
- Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.